ponedeljek, 20. julij 2015

Sex me up, Scotty #day20

Pa se je skoraj končal današnji dan. Sadno zelenjavni.

In prvič ever, lahko rečem, da sploh ni bil naporen. Jedla sem breskve, lubenico, solato z navadnim in rdečim zeljem, zej se bašem z arašidi, ker sem malo lačna in mi sladko sadje trenutno ne pač. To pa je edino kar imam doma.

Za kosilo sem si naredila odlično zelenjavno juho s paradižnikom, kumarcami, bučkami in papriko. Zgostlila sem jo z gobovo juho iz vrečke. Slednje je verjetno goljufanje, ampak se na obremenjujem preveč.

Ugotovila sem, da bi bilo gotovo bolje, da namesto pripravljenih solat, kupim dejansko solato in so jo sama naredim doma, ter nato nesem na delo. Ampak s tem delom res še nisem tako daleč. Poleg tega, pa mi res redko uspe narediti dobro solato. Predvsem začimbe me malo hecajo. Sploh, ker želim takšno solato, kot jo naredi mati, vendar sem ugotovila, medtem ko sem jo opazovala, kako jo naredi, da uporabi tono soli. In soli jaz uporabim minimalno. Tako minimalno, da jo kupim samo enkrat na leto. Torej, solato se moram še naučiti delati.

Grem dalje.

OK, dopis: tale dan je zajeban samo zaradi ene stvari. Nisem sicer lačna, ampak hrepenim po, em... po... vsem. Vse bi jedla danes. Zaenkrat sem opazila, da se mi to dogaja samo na ta dan. Verjetno zaradi pomanjkanja konkretne hrane.

Zej pa res naprej.

Ni komentarjev:

Objavite komentar