torek, 28. julij 2015

Sex me up, Scotty #day27

Včeraj se mu nisem mogla več upirati in me je popolnoma premamil. Sendvič namreč. Čeprav je imel noter mozzarello se nisem kaj dosti sekirala. Seveda bi jo lahko pobrala ven, ampak potem sendvič ne bi bil več tako dober.

Za kosilo sem si naredila ajdove ali mogoče pirine rezance, ne vem točno, s tartufato in bučkami v smetanovi omaki. Če bi lahko, bi to jedla ves naslednji mesec, ker je bilo odlično.

V soboto sem naredila kao pesto iz bazilike, v resnici sem pa baziliko narezana res na drobno, no, kolikor je šlo. Nekega dne ko bom imela nasad bazilike, si bom kupila sesekljalnik, do takrat se bom pa noža posluževala. V glavnem, narezano baziliko sem zmešala s stopljenim kokosovim maslom in vse skupaj dala v hladilnik. In moram reči, da je tole ful bolje od prejšnjič, ko sem baziliko spasirala s paličnim mešalecem in zalila z repičnim oljem. V naslednjo rundo bi lahko poskusila dati česen, ali pa čemaž. Bom videla.

Seveda sem si privoščila tudi sladko, po sendviču sem pojedla eno Mars čokolado. In čez kakšno uro ali dve, še drugi košček. Kupim vedno tisto, k sta dve noter. Zvečer mi je pa padel cuker in sem si na zadnji jabolčni zavitek namazala fake Nutello.

Telovadba je včeraj ponovno odpadla, ker sem po delu komaj hodila, ko sem pa morala stati je pa to predstavljalo neverjetni problem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar