sobota, 11. julij 2015

Sex me up, Scotty #day11

Današnji dan je bil pester. Telovadila še nisem, sem pa prehodila okoli 10 kilometrov, vendar nameravam opraviti še vadbo, malo kasneje. Opazila sem tudi, da sem malenkost pridobila na kondiciji, saj sem danes lezla v nek minimalen hribček. Če ne bi telovadila, vem da bi na vrhu tistega hriba verjetno padla v komo in se ne bi pobrala vsaj pol ure, dihala bi pa k slon nadaljnji dve uri. No, nič od tega se ni zgodilo. Na vrhu hribčka sem dvakrat globoko vdihnila in to je bilo to. Odlično.

Danes sem imela tudi zaenkrat samo en resen obrok in sicer metuljčke v bučni omaki, ki jih nisem pojedla ravno veliko, in prvič sem postala lačna okoli petih popoldne. Tako, da mogoče se mi je začel želodec krčiti, tko, da to je super.

Kasneje sem pojedla še dve kepici After Eight sladoleda, sedaj pa čutim, da sem še malo lačna. Zaenkrat se odločam, ali bi si naredila res majhno porcijo pašte, ali bi se zadovoljila samo s sadjem. Vendar mislim, da se bom odločila za pašto, ker kolikor se poznam, bom bedela vsaj še šest ur, in na koncu mi bo dopizdilo in si bom ob polnoči kuhala pašto. Kar pa seveda ni najbolj pametno.

Tako, da je današnji dan že skoraj zaključen, jutri pa dalje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar