sobota, 18. julij 2015

Sex me up, Scotty #day18

Ta dieta je naravnost čudovita. Mogoče sem samo danes malo bolj navdušena nad njo, ker sem jedla špinačo in pire krompir, ampak res obožujem oboje in oboje premalokrat jem.

Torej je bil današnji dan čudovit. Razen telovadbe, kjer sem resno razmišljala, da je danes ne bi opravila in celo, da bi začela telovaditi vsak drugi dan.

Vendar sem zvečer, razgrnila podlogo, poiskala navodila, zašvicala tako, da mi bodo do konca meseca dali Švicarsko državljanstvo in po pol ure prečrtala še en dan na koledarju. Mislim, da če se bom naslednji mesec spopadla z izzivom burpees, bo mačji kašelj. Ne bo, ampak upam lahko.

Po vadbi sem pojedla še paradižnikovo juho, ki sem jo zajebala, in je bila na koncu bolj sok, kot juha, in tehnično sem jo spila, ne pojedla na žlico.

Malo me je strah jutrišnjega dne, ker se zbudim že ob sedmih zjutraj in grem delati. Kar pomeni, da bom prvih šest ur preživela na sadju, kar pa nisem naredila še nikoli, odkar sem na tej dieti. Upam, da ne bo prehudo. Sem dobila v trgovini zelene banane, tko da bom verjetno preživela.

Also, zakaj zelene? Ker so mi zrele banane ogabno presledke in ker jih tako ali tako ne smem jesti, če želim ostati diabetes free.

Ni komentarjev:

Objavite komentar