četrtek, 2. julij 2015

Sex me up, Scotty #day2

Škrobni dan. Po pravici povedano, sem imela s tem dnevom malo težav. V bistvu nisem vedela kaj škrob sploh je. Kako veš kaj je škrob in kaj so ogljikovi hidrati. Trajalo je kar nekaj časa, da sem našla dovolj zadovoljivih informacij, preden so mi stvari postale jasne.

Če koga res zanima, škrob so ne predelana živila. Varianta: koruza, stročnice, ajdova in prosena kaša, leča, čičerika, kostanj.

Že sinoči sem dobila idejo, da bi lahko danes en obrok bil rižota s paradižniki, kar sem tudi uresničila. Drugi in tretji obrok mi bo ričet, za katerega sem mami rekla, da mi ga je skuhala. Vmes sem za utišanje lakote pojedla dve breskvi, ki sta celo imeli okus po breskvah, kar je ful dosežek. Za zajtrk sem si naredila smoothie z breskvo in avokadom, ki je bil super kremast.

Seveda sem tudi telovadla in je bilo že malo težje kot včeraj, ampak tako je prav. Bodo mišice.

Zjutraj sem se tudi na tešče stehtala in je tehtnica že pokazala manj, ampak vem, da to še ni posledica hrane. Se bom poskusila tehtati samo enkrat na teden.

V splošnem mi ni težko, tko da komaj čakam nadaljevanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar