četrtek, 9. julij 2015

Sex me up, Scotty #day9

Jutro se je začelo tako, da sem se zbudila čisto sprana in utrujena, k da bi ponoči pretekla maraton ali dva. Kot vsako jutro sem se sprehodila mimo tehtnice, nato pa jo gledala kakšne 10 minut. In vem, da sem včeraj rekla, da še ne vem kdaj se bom tehtala, in da se danes verjetno ne bom, je firbec zmagal. Na koledar sem lahko vpisala cifro 86,5. Lahko tudi, da je je prava cifra 86, ampak ne vem točno, ker imam predpotopno mehansko tehtnico, ki je ziher starejša od mene. Ampak ustavila se je okoli 86. Tako, da danes hodim okoli s pavjim repom.

Zakaj imam predpotopno tehtnico? Ker sem imela digitalno, ki je pa vsakič, ko sem se stehtala pokazala razliko do 2kg. Na koncu sem ugotovila, da če jo premikam po stanovanju, lahko pokaže razliko do 5kg. Očitno tla v stanovanju niso najbolj v vaservagi. To mehansko sem stestirala in je povsod pokazala enako, tko da sedaj ni straha, da bi me varala.

Seveda mi je izguba teh nekaj kilogramov dala zagon za jutranjo telovadbo, za katero sem resno razmišljala, da bi jo izpustila.

Za danes sem si naredila čufte v paradižnikovi omaki. S prvim obrokom, sem pojedla še en paket polnozrnatih krekerjev. Naslednja dva obroka sta bila pa brez krekerjev. Zaenkrat sem pojedla tudi samo eno breskev, mogoče pojem še kakšno, ampak trenutno ne čutim potrebe.

Tako, da rezultati so, sedaj pa veselo naprej.

1 komentar: