sreda, 8. julij 2015

Sex me up, Scotty #day8

Današnji sadni dan sem preživela veliko lažje kot prejšnjega. Moram reči, da lačna sem samo sedaj, ko to pišem, ampak bom zdržala do jutra, tko da ni hudo.

Kot sem že povedala, danes nisem telovadila, ker mi vsi dnevi počitka pridejo ravno na te dneve.

Prav tako ni bilo nobenega glavobola, nisem fantazirala o vseh možnih torticah, ki bi jih jedla. Bilo je super.

Jedla sem mešano solato, ki sem jo v trgovini kupila že pripravljeno. Vmes nektarine in breskve. Pojedla sem tudi 3 jabolčne zavitke, ki sem jih naredila sama. Ti ne spadajo čisto v sadni dan, ampak enkrat do konca mi bo ziher uspelo preživeti brez takšnega goljufanja. Za kao glavni obrok sem imela melancane, bučke in gobe.

Za naprej imam srečo, da delam na vse sadne dneve samo en ali noben šiht. Za naslednji mesec si bom pa zrihtala fraj vsaj v kavarni na ta dan.

Na Twitterju sem dobila vprašanje, kdaj se bom tehtala. Po pravici povedano, ne vem. Mislila, sem se vsak teden. Potem sem razmišljala, da bi se po dveh ciklih, kar pade na jutri. Še najbolj po pravici povedano, me je pa malo strah stopiti na tehtnico, ker kaj če ne bo rezultatov.

Trenutno mislim, da bom še malo počakala s tehtanjem, ko se pa bom, bom pa gotovo objavila novo cifro. Ali pa staro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar