torek, 21. julij 2015

Sex me up, Scotty #day21

Danes je beljakovinski dan. In zato sem včeraj hodila gor in dol po trgovini in se zmrdova nad različnimi vrstami mesa. Ne me narobe razumeti, meso imam rada. Nisem vegetarijanka. Ampak s tole dieto pojem veliko več mesa, kot bi ga normalno. In sem se ga že že malo naveličala. Predvsem, ker bi lahko rekla, da sem glede njega precej izbirčna.

Jem mleto meso, piščančje in puranje zrezke. Včasih si privoščim jetrca, mogoče enkrat na leto biftek, pozimi obvezno tatarski biftek, ter ribe. Ampak ribe so že povsem druga zgodba. Ne smejo imeti, glave, kože ali kosti, tako, da si z njimi ne dajem veliko opravka. Morske sadeže imam rada, ampak delati to sedaj doma, pač ni opcija. Sploh ker stanovanje smrdi še en teden po njih.

No, in sem hodila gor in dol po trgovini in razmišljala, kaj bi danes jedla. In sem se spomnila. Lahko je jajca in sir. Vendar samo to je dolgočasno. Zato sem si naredila solato s paradižnikom, papriko, jajci in mozzarello. Začinila nisem nič, ker sem pozabila, ampak so se okusi vseeno zelo super premešali in je bila solata odlična.

Za popoldansko kosilo sem si naredila omleto z jajci, mletim mesom in mozzarello. Danes so večinoma na meniju jajca, ker jih moram porabiti, drugače bodo šla v maloro.

Za večerjo še ne vem, kaj bom jedla, ampak verjetno jajca. So mi glih še tri ostala in mogoče kakšne bučke zraven.

Sedaj pa grem malo potelovaditi, preden se najem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar