sreda, 1. julij 2015

Sex me up, Scotty #day1

Pfff, pfff, pffff.

Bolj k sapo bi rabila kakšen industrijski sesalec, da spiham prah z bloga, ampak je ratalo.

Že enkrat lani sem visoko leteče začela pisati še višje leteče objave o poteku izgubljanja teže. Ki se je klavrno končalo s poškodbo hrbta in tako ostalo do letos. Natančneje, do pred dvema tednoma, ko sem pogumno stopila na tehtnico, ki se je ustavila na precej okrogli cifri 90 kg. In me je skoraj kap ruknala. Dokler se nisem stehtala še na štirih drugih tehtnicah in pač sprejela dejstvo, da sem bajs. Čeprav sem še sedaj prepričana, da je vseh pet tehtnic pokvarjenih.

Še dobro, da je bilo tistih par ljudi, ki sem jim povedla svojo težo enako šokirani kot jaz, da sem se malo potolažila.

Sedaj sem v dveh tednih naredila plan, kako se znebiti vsaj par kilogramov.

Prva stvar je dieta. To je tudi prvi problem, ker rada jem. Odločila sem se za ločevalno dieto, ki je najbolj raznolika in najbolj podobna hrani, ki jo že tako ali tako jem. Vse kar moram narediti je premetati hrano malo drugače in bo. Koledar je narejen, natisnjen in pripravljen na črtanje. Dieto bom sicer malo prilagodila, tako da bom namesto zjutraj sadnega zajtrka pila sadno-zelenjavne smoothie, ter se bom verjetno pri OH dnevom odpovedala sladkemu. Glede slednjega še nisem prepričana. Namesto dveh obrokov na dan jih bom raztegnila na več obrokov v manjših količinah, zaradi narave dela, ker si res ne predstavljam, da imam zadnji obrok ob osmih zvečer, medtem ko delam do polnoči in grem spat on enih ali dveh zjutraj.

Naslednja stvar je bila telovadba. Prvo sem imela v mislih tek in crossfit. Vendar je oboje splavalo po vodi, ko sem videla urnik dela in zase vem, da ne bi zmogla. Tako sem poiskala nekaj 30 dnevnih izzivov in se za začetek odločila za jutranjo vadbo in plankanje. Do konca meseca bi lahko bila že toliko ulavfana, da se naslednji mesec lahko lotim težjega izziva, nameravam se pa spopasti tudi z izzivom burpees, ki mi po pravici povedano že sedaj daje temo na oči.

Cilj? Po pravici povedano, ne vem točno. Že če bo izhlapelo 10 do 15 kilogramov bom vesela, če bo šlo pa še kaj več, bom pa še bolj.

Danes imam beljakovinski dan, in se bašem z mesnimi kroglicami, čufti po domače in z bučkami in paradajzom. Lahko povem, da mi ni hudo. Lačna nisem nic več kot prej, jedla nisem nič več ali manj kot prej. Lahko optimistično nadaljujem proti naslednjemu dnevu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar