ponedeljek, 27. julij 2015

Sex me up, Scotty #day26

Včeraj sem si nategnila hrbet. No, eno mišico al nekaj tam zadaj, spodaj pri kolku. Seveda se sedaj premikam k 80 let stara ženica. Ko sem prišla domov, sem dala južno kuhat, tople murke, potem sem pa šla izvajati jogo. Po jogi je bilo malo bolje, vendar bodo potrebne ponovitve.  Veliko njih. Telovaditi si trenutno ne upam, da s hrbtom ne bo še huje. Verjetno ne bi bilo slabo, če bi jogo delala dvakrat na dan, zjutraj in zvečer. Če ima kdo kakšen nasvet, kako tole nadlego odpraviti, na dan z besedo.

Zjutraj sem si naredila smoothie z melono in avokadom. Po dvanajsti sem pa jedla mineštro, ki mi je uspelo, da je bila res gosta, vendar se fižol ni dovolj skuhal, tko da je tudi hrustala.

Premagal me je tudi tisti čips, ki sem ga kupila teden al dva nazaj, ampak nekako sploh nisem imela slabe vesti, ker sem ga pojedla. Včasih se človek pač mora prekršiti. In ker je bil škrobni dan, prekršek ni bil tako hud.

Zadnji teden se mi tudi dogaja, da vsak dan stopim na tehtnico, no in čeprav sem včeraj jedla čips, je danes tehtnica pokazala eno kilo manj.

Ko se gledam v ogledalu, sem res zadovoljna s tem kar vidim, in po pravici povedano, si trenutno sploh ne predstavljam, kako bo, ko bom imela še 5 ali 10 kilogramov manj. Mislim, da se bo čakanje na prehodu za pešce še podaljšajo, ker me že zej noben ne vidi.

Se mi zdi pa zanimivo, da čeprav imam manj kilometrov kot prej si ne upam obleči kavbojk. Kavbojke so itak ultimativni pokazatelj resničnega stanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar