sobota, 11. julij 2015

Sex me up, Scotty #day10

Zadnje dni se zbujam neverjetno utrujena, včeraj sem pa dosegla vrhunec.

Čeprav res nisem imela volje za telovadbo, sem jo vseeno opravila, v svetem prepričanju, da me bo zbudila in mi poslala kri po žilah. No, ni delovalo. Poleg tega, da sem bila še bolj utrujena, se povrhu postala še tečna. Dovolj tečna, da sem šla sama sebi na živce.

Ker ni bilo ravno največ volje s hrano nisem komplicirala in sem si enostavno skuhala rižoto s paradajzom in česnom. In, ja. Spet. Ne morem pomagati, ampak okus mi je res dober. I  do konca je še okoli 20 škrobnih dni, tko da me mogoče celo mine do takšne rižote, do takrat.

Imela sem celo namen jesti ves dan rižoto, vendar sem popoldne videla, da jim je v restavraciji ostal krompir iz pečice, tako da sem imela en obrok krompirja.

Kaj drugega drastičnega se ni zgodilo, tako da to je to, od včerajšnjega dne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar