ponedeljek, 20. julij 2015

Sex me up, Scotty #day19

Končno sem opazila prve spremembe na telesu. Zdi se mi, kot da me je res pol manj skupaj kot mi pravijo. Tudi trebuh je manjši. Fuk ročke počasi izginjajo. In počasi dobiva telo obliko peščene ure. Res sem zadovoljna. Čeprav tehtnica še zmeraj kaže groznih 86 kilogramov. Očitno številka res ni vse.

Včeraj sem si privoščila dva kosa zelenjavne lazanje. Ne naenkrat seveda. Čeprav sem po drugem kosu malo zajebala, ker sem kmalu po njem pojedla še rumovo kroglico s sladoledom. Kar je bilo preveč in sem bila tako polna, da bi lahko šla kar bruhati. Seveda nisem šla, počutila se pa nisem dobro. Meje so pomembne.

Včeraj nisem telovadila. Čeprav bi morala. Nameravala sem zvečer, ko bi se malo ohladilo, vendar sem ob devetih zvečer bila že napol v spancu, do desetih me pa ni bilo nikjer več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar