sreda, 29. julij 2015

Sex me up, Scotty #day28 & #day29

Današnja objava bo kar za dva dni skupaj. In sicer za včeraj in danes.

Včeraj ni bilo nič posebnega, imela sem sadno zelenjavni dan, in nekje do treh popoldne sem fantazirala o enem takem fajnem zrezku. Prav videla sem ga pred očmi. Ob približno istem času sem ugotovila, da imam danes vodni dan. No, potem so mi do konca dneva pred očmi plavali zrezki, ribe, pašta, krompir in pač vse kar sedaj ne smem jesti.

Današnji vodni dan pa... No, ni prav nič vodni. Zaenkrat še. Enkrat v preteklosti so me že nasrali, da sem se šla vodni dan, in takrat sem si nekje ob petih popoldne naredila največjo porcijo pašte, kar sem je premogla pojesti. Tako, da sem se odločila, da bom imela danes še en sadno zelenjavni dan, vendar se bom potrudila, da bo več vode kot hrane. Al pa vsaj smoothie-jev.

Verjetno se do konca dneva ne bo zgodilo nič drastičnega, če pa slučajno se bo, pa napišem še eno objavo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar