torek, 7. julij 2015

Sex me up, Scotty #day7

Zjutraj sem zaspala k zdravniku zato sem ponovno telovadila zvečer. Tokrat je bilo lažje kot včeraj. Umrla sem samo za 10 minut. Po pravici povedano, sem že razmišljala, da danes ne bi telovadila, ampak sem si rekla, da nej ne bom lena. Samo sklece mi delajo malo težav in jih ne zmorem narediti določeno število, ampak tudi to mi bo uspelo.

Danes je bil ponovno pašta dan. V bistvu mi je tole precej dolgočasen dan, pašta na tisoč in en način, hkrati pa ne smem uporabiti smetane, sira, mesa. Samo zelenjavo.

Najprej sem jedla solato iz testenin. Vanjo sem dala paradiž, koruzo in avokado. Na koncu pa še nekaj listov bazilike. No, vse skupaj je imelo nato okus po baziliki oz. po meti, ker imam baziliko, ki ima okus mete in vonj bazilike. Zanimiva kombinacija po pravici povedano.

Ker mi je pašta dan precej nezanimiv, sem za naslednji obrok naredila polnozrnate njoke, ki sem jih odkrila v zamrzovalniku zraven pa gobovo omako.

V trgovini sem se tudi spomnila, da bi lahko kdaj torteline jedla, tko da ideja za naslednjič je že.

Po tem ko se stuširam si bom privoščila še metin sladoled, ki sem ga odkrila včeraj v eni italijanski trgovini. In šparala ga bom k zlato, ker  ni bil najbolj poceni. Zakaj sladoled. Ker danes je edini dan, ko lahko jem sladko.

Ugotavljam, da se moram malo bolj organizirati pri nakupih in pripravi hrane, ker se mi zdi, da začenja tale dieta malo udarjati po žepu. Sicer se trudim, da kupujem stvari, ki so v akciji ali znižana pred rokom uporabe, ampak vseeno, malo se moram še na tem področju organizirati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar