torek, 7. julij 2015

Sex me up, Scotty #day6

Se mi zdi, da dnevi kar letijo. Včeraj sem telovadila šele zvečer, ker sem zjutraj pozabila in prvič se je zgodilo, da sem na koncu malo umrla na podlagi. Tko za 15 minut, preden sem se upala pobrat. Izziv počasi res postaja izziv. To je dobro, ker vsaj čutim, da nekaj delam. Do sedaj je bilo bolj mlahavo vse skupaj.

Od hrane sem si ponovno privoščila rižoto s paradajzom in tokrat sem dodala še koruzo. Pozabila sem eno začimbo, tko da je bila rižota bolj tko tko, ampak jesti je treba.

Za kosilo sem si privoščila tople murke, ki sem jih sanjala že kakšne tri dni. In bile so odlične. Za tiste, ki ne veste kaj so tople murke. Murke so kumarice. In v bistvu narediš omaro iz kumarc. Pa ne vloženih. Svežih. Skuhaš še pire krompir in ko je oboje pripravljeno zmešaš skupaj. Cela znanost. Zraven sicer noro pašejo kakšne hrenovke in kajzerca, vendar sem se jima odpovedala. Iz logičnih razlogov.

Med obema obrokoma sem jedla sadje. In zjutraj odličen smoothie iz melone in avokada.

Počasi se že navajam na rutino. Vendar je veliko lažje, če imam v enem dnevu samo en šiht. Kadar imam dva, me rutina še zmeraj malo zafrkne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar