sreda, 15. julij 2015

Sex me up, Scotty #day14

Preizkušam novo teorijo. Verjetno marsikdo ne ve, da dnevno popijem vsaj 6 litrov tekočine. V to tekočino spada predvsem voda in limonada. Včasih domač bezgov sok z limonado, ampak zelo redko. Raznih alkoholnih pijač in kave ne štejem v to kvoto, ker vsi vemo, da oboje dehidrira telo.

Kako sem začela piti tako veliko vode? Lani sem opazila, da me pogosto boli glava. Ko sem izločila nekaj tipičnih dejavnikov (premalo spanja, premalo hrane, premalo telovadbe), sem s pomočjo ene izmed milijon aplikacij za telefon ugotovila, da sem takrat spila slab liter in pol tekočine na dan. Če. Torej je bil moj cilj, da spijem vsaj 3 litre tekočine dnevno. Kaj hitro sem ta cilj povečala na 4 litre, nato 5 in na koncu 6. Zanimalo me je predvsem, ali lahko pridem do 10 litrov na dan. Vendar tega nisem poskušala, ustavila sem se pri šestih litrih.

Kot zanimivost naj povem, da je zdravnica prejšnji teden, z enim pogledom v moje grlo ugotovila, da pijem zelo veliko tekočine. Ko sem ji povedala koliko, sem mislila, da bom mogla ji oči pomagati iskati po tleh. Opozorila me je, da je sicer dobro, da pijem toliko, sploh če hujšam, vendar da moram paziti, ker si z vodo "izpiram" pomembne minerale in vitamine in še neke druge snovi, ki jih telo potrebuje za delovanje in jih ne more tako hitro nadomestiti. Nekako tako, nisem si najbolj zapomnila, ker sem pri zdravnikih vedno v nekem utopičnem stanju, da potlačim strah.

No, svetovala mi je, naj poleg vode pijem tudi isotonične tekočine, in pol ure kasneje sem bila v eni izmed bodybuilder trgovin, kjer sem postala ponosni lastnik enega kilograma isotoničnega prahu.

In sedaj nazaj k moji teoriji. Vsako jutro do prejšnjega tedna sem se zbujala, kot bi me tramvaj povozil. Kakšne trikrat ali štirikrat. Bila sem utrujena, možgani mi niso najbolje delovali. V bistvu sem imela občutek, kot da imam namesto možganov v glavi dehidrirano spužvo. Precej neprijeten občutek. No, po pogovoru z zdravnico sem začela malo vrteti kolesje v glavi in prišla, do teorije, da se mi to mogoče dogaja, ker čez dan ogromno spijem, in imajo možgani na voljo dovolj tekočine, ponoči pa pač nisem takšen talent, da bi v spanju pila. Tudi, ni možnosti, da se sredi noči zbudim, da bi naredila požirek vode. Spim k top. In ker spim po sedem ali več ur na noč, je to verjetno šok za telo in predvsem možgane, postanem do jutra tako dehidrirana, da so posledice takšne kot so.

Sedaj že skoraj dva tedna pijem skromne 4 litre na dan in vsako jutro se zbudim normalno. Ni več utrujenosti, spužvastih možganov, jutra so prijetna. No, in to je to od moje teorije. Seveda bom tako nadaljevala in bom videla kaj se bo razvilo naprej.

Lahko se pohvalim, da sem si za včeraj skuhala najboljšo mineštro ever. Notri sem dala stročnice, korenček, koruzo, grah in krompir. Čeprav je najprej izgledalo, da bo vsega skupaj premalo, je nato izgledalo, da bo vsega skupaj preveč, izkazalo se je pa da sem naredila ravno prav. Med jedjo sem dodala mineštro tudi polnozrnate krekerje, tako da je bil obrok popoln.

3 komentarji:

  1. http://www.scientificamerican.com/article/strange-but-true-drinking-too-much-water-can-kill/

    sam nebi šel ravno do 10 litrov na dan... so hitrejši pa manj zoprni načini za it... :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Če piješ ful vode, si daj hrano malo bolj solit. Čeprav če imaš zdaj izotonični napitek, ti najbrž ni treba pretiravat s soljo.

    OdgovoriIzbriši
  3. @sakir ti si še med živimi? Lepo. ;) Ne, sej ne bom toliko pila, zej zmanjšujem.

    @bunnyechoes soli ful ne maram praveč, sem bolj za naravni okus hrane. :D

    OdgovoriIzbriši