petek, 31. julij 2015

Sex me up, Scotty #day30

Beljakovinski dan. Kot da bi se mi Thor prikazal. Vsaj po teh dveh sadnih dnevih.

Za kosilo sem si kar v trgovini kupila piščančje zrezke že narejene, seveda so bili pohani, ki sem jih izdatno začinila z limoninim sokom. Ker pohanja pač ni brez limone.

Presenetilo me je, ker sem bila po kosilu še zmeraj lačna, vendar sem pojedla breskev, in nato pila veliko vode. Posledica je bila, da ko sem prišla ob petih domov, sem bila lačna kot zmaj.

Za večerjo sem si naredila piščančje zrezke na žaru in smetanovo omako z gobami, bučkami in sirom. In bilo je odlično. Seveda je sedaj problem, ker imam v hladilniku sir, ki me zelo mika. Ampak bom zdržala. Ziher.

Hrbet se počasi izboljšuje in resno upam, da bodo trije dnevi počitka pomagali, da lahko naslednji mesec začnem s Insanity Max 30.

Ni komentarjev:

Objavite komentar