sreda, 26. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day56

Zadnjih nekaj OH dnevov sem kar se tiče kosila precej dolgočasna. Polnozrnata štručka in čokolado mleko. Ampak mi paše ta kombinacija,  tako da se ne pritožujem.

Za zelo pozno kosilo sem pa grešila. V obrambo naj povem, da če bi jedli kdaj hamburger iz Dolge Njive, bi vedeli da je bil vreden greha. Skupaj s tistim pomfrijem. Resno, če boste šli kdaj poleti čez Soško se morate obvezno ustaviti. Poceni in dobro.

En dan prej sem naredila tudi rulado brez pečenja, tako da ko sem prišla domov, sem pojedla še dva res tanka kosa te rulade, in z njo sem zaključila dan.

Če koga zanima recept, lahko originalni recept dobite na okusno.si, vendar sama sem ga spremenila. In sicer:

Testo:
200g Albert keksov
100g temne čokolade
40g temne metine čokolade
40g masla
Whisky
Jogurt

Albert kekse sem zmlela v blenderju. Čokolado in maslo raztopila na pari. Nato oboje zmešala skupaj. Testu sem dodala še malo whiskya, drugače se da rum, vendar ga nisem imela. In ker je bila masa presuha sem dodala približno 40g jogurta. Seveda je rum/whisky po želji, in jogurt po potrebi. Pospravila v hladilnik, da sem vmes naredila nadev.

Nadev:
200g bele čokolade
30g kokosove moke
20g masla

Maslo in belo čokolado sem na pari stopila in dodala kokos. Ker je bila masa precvrsta, sem dodala še pljunek smetane za kuhanje.

Postopek:

Testo sem razvajala na približno pol centimetra debeline na prozorni foliji. Da se mi testo ni lepilo na valjar, sem ga posula z grenkim kakavom. Ko sem imela sexy pravokotnik, sem gor namazala nadev in nato zvila s pomočjo folije. Rulado sem tesno zavila v folijo in dala v hladilnik. Po treh urah, sem jo poskusila in je bila super.

Ima pa ta bomba 750 gramov in na 100g okoli 350 kalorij. Čeprav sem se sedaj spomnila, da ne vem, če so notri všteti tudi keksi. Ampak verjetno so.

Kaj bi popravila?
Če jo bom še kdaj naredila, bi dala v testo več keksov in manj čokolade. Poleg Albert keksov bi dodala notri še Grancereale kekse. V nadev pa več kokosa in kaj drugega namesto bele čokolade.

Ni komentarjev:

Objavite komentar