ponedeljek, 3. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day33

Včeraj me je PMS prijel in scotal po celem stanovanju. Nekako tako, kot pri Mortal Kombat lahko narediš Fatality na koncu. Razbije nasprotnika na prafaktorje. To mi je naredil PMS. Seveda sem imela sadno zelenjavni dan, kar je najhuje pri vsem skupaj.

Dan se je začel zmerno. Potem ko sem polila breskov smoothie in mi ga je ostalo kakšen deci, sem šla kuhati zelenjavo juho.

Seveda sem jo pojedla s polnozrnatimi krekerji, ker... ne vem točno zakaj. Pol ure po juhi se mi je začelo sanjati o sladkem in povsem lagano sem iz hladilnika vzela zadnjo čokolado kremo, ki sem jo naredila dva dni nazaj in jo pojedla. Brez kakršnekoli slabe vesti.

Potem do večera nisem več grešila. Pojedla sem preostanek juhe. Do okoli polnoči, ko se mi je začela pred očmi prikazovati najbolj mastna s sirom založena pica. In vse bi se dobro končalo, če ne bi imela doma sira, ki sem ga na koncu itak pojedla. Pustila sem ga en košček, da lahko rečem, da nisem vsega pojedla.

Lahko rečem, da na sadno zelenjavni dan imeti PMS je hudič. Ko že itak ne dobiš dovolj kalorij za živeti. In ne dobiš normalnih sestavin v hrani, te udari še to. Obol.

Ni komentarjev:

Objavite komentar