četrtek, 13. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day40

Ok, resno. Ne smem si več privoščiti, da ne pišem bloga sproti.

Ker sem imela v hladilniku kakšen teden ali dva suh kruh, sem se odločila, da si bom naredila kruhove cmoke, ki so se kasneje spremenili v kruhovo štruco. Ker sem bila neverjetno lena, nisem šla v trgovino po jajca in mleko, posledično mi je štruca prav elegantno razpadla. Ampak nič hudega, vse se poje.

Za zraven sem si naredila paradižnikovo omako, ki je prav super pasala.

Zvečer sem si naredila šmorn, oz debelo palačinko, logično, brez jajca in mleka, ker ju nisem imela. Je bilo vseeno dobro. Narezala sem ga na šest kosov in na vsakega dala še en košček metine čokolade. Bilo je kar dobro.

Po večerji sem se pregrešila s tremi pivi. Ko sem prišla domov sem ravno zaradi piva pojedla še polovico sezamove štručke s paradižnikom in malo majoneze. Vendar ne zato, ker bi bila lačna, no malo sem bila, ampak bolj zato, da naslednji dan ni bilo mucka.

Kar se tiče telovadbe, se mi je Insanity zameril. Ker 4 dni rehabilitacije je preveč. Tako, da nisem nič telovadila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar