nedelja, 16. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day44

Dan po teku. Kako je lepo ko te nič ne boli. Z "nič ne boli" mislim bolečino, zaradi katere živeti ne moreš. Itak, da so me noge bolele, ampak tista prijetna bolečina, ko veš, da si prejšnji dan naredil nekaj dobrega zase.

Za kosilo sem jedla polnozrnato štručko, ker sem bila lena zjutraj in si nisem nič pripravila. V trgovini pa imajo na toploteki meso, meso in še enkrat meso. Ko sem prišla domov sem si naredila polnozrnate testenine s tartufato in čemažem. Bolj na suho je bilo vse skupaj in po pravici povedano sem dvomila v okus. Ampak se je izkazalo za odlično.

No zvečer sem se pa končno lotila tiste torte, ki sem jo kupila dva dni nazaj. In je pojedla pol. Ups. Ampak je pa My Fitness Pal povedal, da sem zadostila kalorijski vnos za ta dan. Prvi. Vse je za nekaj dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar