sobota, 22. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day51

Če se prav spomnim, sem zadnje par škrobnih dni jedla krompir. In sem se za tega odločila, da je čas za spremembo. In tudi v trgovino sem se spravila in mi je uspelo kupiti riž.

Ena najboljših rižot mi je precej preprosta rižota s čebulo. Zadeva je enostavna za narediti, prepražiš ogromno čebule, jaz sem včeraj 3 velike in česen. Med praženjem sem vsula še riž v čebulo in pražila vse skupaj kakšne 5 minut in nato zalila z vodo. Čez dobrih dvajest minut sem jedla najboljšo rižoto ever.

Za kosilo na šihtu in kasneje večerjo sem si obakrat naredila solato s fižolom, paradižnikom in motovilcem. 

Teči nisem šla, ker je bil dež. Bolj kot dež me je ustavilo neurje. Enostavno še nisem tako zagreta. Poleg tega imam pa trenutno nekoliko osebnih težav, tko da se težko prpričam, da grem teči.

Ni komentarjev:

Objavite komentar