nedelja, 2. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day32

Povzetek prejšnjega meseca:

Ni mi hudo. Z manjšimi goljufanji se lepo držim diete. Tehtnica se je po enem mesecu ustavila na 85 kilogramov. Kar je 5 kilogramov manj, s kolikimi sem začela. Opazila sem spremembo na telesu. Ne toliko kot izgubo teže, kot preoblikovanju telesa. Telovadila nisem samo enkrat preden sem si poškodovala hrbet. In od poškodbe hrbta nisem telovadila 8 dni. Tukaj lahko omenim, da se mi je hrbet kar dobro pozdravil nazaj, z veliko počitka seveda, in naslednji teden začnem z Insanity Max 30. Tako da pogumno v naslednji mesec.

Čeprav sem rekla, da bom jedla kruhove cmoke, sem se v pet sekundah premislila in sem si spekla pico. Zelenjavno, čeprav me je zelo mikalo, da bi dala nanjo še tuno. Vendar že s sirom sem goljufala, tko da sem se tuni odpovedala.

Dan prej sem si naredila sladico, čokoladno kremo s kokosom, vmes sem pa dala banano in piškote. No, zadeva mi ni neki ful ratala, tko da... Hja, več sreče prihodnjič. Zvečer sem šla pa še na sladoled, tako, da sem željo po sladkem, včeraj ubila.


1 komentar:

  1. Ojla, sem ti obljubila recept za čokoladno - menta torto in ti ga popam kar sem. Spoštovani jo je poimenoval "After 48". Potrebujemo:

    125 g. masla
    150 g. čokolade
    listi mete (po želji, več jih je, bolj ima okus po mentolu)
    6 jajc
    ščep soli
    80 g. sladkorja v prahu
    150 g. mletih mandljev
    450 g. borovnic/malin/robid/jagod/po želji skratka
    stepena sladka smetana za zraven
    _____________________________________

    - Pečico ogrejemo na 170 stopinj (oz. tisto, pri kateri pečeš biskvit).
    - Zmešamo maslo in čokolado v bagnomarii.
    - Metine liste zdrobimo v možnarju z nekaj rjavega sladkorja in jih dodamo v stopljeno čokolado. Stopljeno čokolado z meto ohladimo.
    - Beljake zmešamo z malo soli in med mešanjem dodajamo sladkor.
    - Rumenjake zmešamo z mandlji in dodamo ohlajeno čokoladno zmes, počasi vmešamo še beljake (na roko).
    - Maso zlijemo v model za torto in pečemo 35-40 minut.
    - Torta se v modelu hladi še 15 minut.
    - Dekoriramo z jagodičjem in smetano.

    Ekola, dober tek! :)

    OdgovoriIzbriši