torek, 4. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day34

Dobila sem briljantno idejo. Tortilje. Doma sem imela čufte, ki sem jih narezala prepražila s paradižnikom, bučkami in papriko. Dodala zvrhano žlico čilija. Ker tortilija mora peči. Ker nimam pečice, da bi jih lahko malo zapekla, s toasterjem se mi pa ni dalo ukvarjati, sem v omako na koncu kuhanja vrgla še sir.
Prvotna ideja je bila, da bi naredila smetanovo omako s sirom, vendar ker sem ful pametna, sem pozabila doma solato z zeljem, rukolo in hrenovkami, tako da sem ves dan jedla nektarine. In posledično bila ZEEEEELO lačna.

Ko so bile tortilje pripravljene, naredila sem tri. In sploh niso bile tako nasitne, kot sem pričakovala, da bodo. Sploh po dozi sira, ki sem ga dala noter, sem po vrhu namazala, no bolj stisnila iz tube nacho sir. Ker nacho sir mora biti nekje v bližini tortilij.

Tortilje so pekle prav fino in bile so resnično dobre.

Zvečer sem mislila, da sem lačna, zato sem se lotila tiste solate, ki bi morala biti za kosilo. Po dveh, treh vilcah sem ugotovila, da ne bo šlo in če bi pojedla še eno vilco solate, bi verjetno bruhala. To je to, od hrane.

Mislim, da sem pripravljena, da bom lahko jutri začela z vadbo Insanity max 30, in bom videla kaj se bo zgodilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar