sobota, 8. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day37

Priznam, pozabila sem na blog. Sploh ne vem, kako mi je to ratalo. Sploh ker je bil tokrat prvi(!!!) sadno zelenjavni dan, preko katerega sem se prebila samo s sadjem in zelenjavo. Jeeej.

Jedla sem naktarine, breskve, banane, ko sem prišla domov sem si skuhala bučkino juho. V originalu sem mislila jesti cvetačo, pa sem pozabila, da jo imam doma. Juha je bila ravno tako dobra.

Za hec sem začela uporabljati aplikacijo My fitness pal. In še za večji hec, mi je pokazalo, da sem ta dan zaužila samo 600 kalorij. Od okoli 1600, ki naj bi jih. Precej porazno, čeprav čez dan nisem bila lačna. Bom videla kako bo šlo naprej.

Od včerajšnjega Insanity danes nisem mogla hoditi. No, da ne pretiravam, lahko sem hodila, vendar z neverjetnimi bolečinami v nogah. Še sedenje me je bolelo. In ker očitno nisem imela dovolj bolečine, sem se odločila, da Insanity ponovim. Ker naj bi telovadba pomagala. No, napaka. Velika. Od celotnih 30 minut sem telovadila približno 15 minut. Ostalih 15 minut sem komentirala v računalnik, da ti ljudje pač niso normalni. In da ziher niso s tega planeta. Ker, to pač ni mogoče. Sploh pa ne na sadno zelenjavni dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar