nedelja, 2. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day31

Dan se je začel tako, da mi je pred očmi plesala čokoladna tortica. Neverjeten padec cukra. Po približno 30 sekundah se je ta tortica spremenila v Sacher kocke, ki se jih da dobiti v eni izmed naših trgovin. Takrat sem že umirala od želje po čokoladi. Ugotovila sem, da če imam škrobni dan, bi si lahko naredila krompirjeve cmoke, ampak moja ideja je, da bi dala noter čokolado. Ampak to bi pomenila, da moram v trgovino in sem se bala, da bi pred polico s sladkim naredila kamp. Potem se se spomnila, da bi poleg vsega naštetega jedla profiterole. In sem se začela jokat. Ne dobesedno. V sebi, ker sem se zasmilila sama sebi, kako trpim in kako življenje ni pošteno.

Ta moj mali problem sem rešla tako, da sem se po pol ure smiljenja sama sebi vstala in si naredila breskov smoothie, ki je malo pomagal. Ker mi je cimer pustil kruh, sem se odločila, da bom naslednji dan jedla kruhove cmoke, in sem narezala narezala kruh na kocke. Seveda, sem med rezanjem pojedla dva mini koščka, tako mini, da sta bila manjša od francoske štruce narezane za kanapeje, s putrom in neko jagodno marmelado, ki sem jo našla v hladilniku. Po tem sem bila potolažena.

Za kosilo sem jedla restan krompir z gobami. Tono restanga krompirja. Nekaj sem ga dala na stran, da sem si zvečer naredila solati z zeljem, rukolo in krompirjem. Več nisem jedla, ker tistega restanga krompirja je bila res tona.

Ni komentarjev:

Objavite komentar