nedelja, 16. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day46

Pa sem na polovici. Trenutno sem na 84 kilogramov, ampak niham za pol kilograma gor in dol. Kot vedno sem nad številko razočarana ampak ko se pogledam v ogledalo sem pa zadovoljna z napredkom. Žal mu je edino da nisem naredila before fotke. Ma nič hudega.

Kar me trenutno najbolj teži je to, da bi pojedla na kilograme sladkega. Dobesedno. Dejte mi eno čokoladno torto, tko pet kil težko in jo bom pojedla. Mogoče se bom potem v postelji jokala, da mi je slabo, ampak pojedla jo bom.

Včeraj sem šla teči, ponovno. Pretekla sem malo manj kot prejšnjič, kakšne 100 metrov manj, ampak krivim soparo.

Naredila sem si prvič v življenju lignje. Sem preživela. To me je najbolj skrbelo. Nafilala sem jih s sirom in slanino, nekaj sem jih pustila praznih, zraven sem pa še prepražila cvetačo in por. Glede na to, da sem jih naredila prvič, so bili odlični.

Zvečer po teku sem si naredila omleto s paradižnikom, čez pa gorčico in nacho sir.

Ker sem ponovno fantazirala o vsem mogočem sladkem, sem še pojedla polovico temne čokolade, ki je tehtala natančno 36g. Seveda sem dobila nekaj idej, kaj sladkega bom jedla jutri, ko imam ogljikove hidrate, ampak samo če se mi bo dalo packati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar