nedelja, 16. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day45

V hladilniku sem imela skoraj en mesec grozdje. Kar je precej zaskrbljujoče. Ne zato ker ga nisem prej pojedla, ampak da je zdržal tako dolgo. Na koncu sem že dvomila, da bi ga sploh pojedla, ker da ti en mesec stvar zdrži v hladilniku je malo grozljivo. Vendar sem ga. Nekje zadaj v glavi sem bila prepričana, da ga bom jedla medtem ko delam. No, napaka. Pojedla sem ga v eni uri in nadaljnje štiri ure sem se nacejala z vodo, ker sem bila lačna.

Doma si za spremembo nisem skuhala juhe, čeprav me je zelo mikalo. Sem pa naredila zelenjavo, ki sem jo malo prekuhala, da je še zmeraj hrustala. Melancane, cvetačo, por, čebulo, še arašide sem dodala za malo kalorij, paradižnik. Porcija, ki je nastala it tega bi lahko resnično nahranila štiri člansko familijo, če bi zraven jedli še meso in krompir. Sama sem bila vseeno lačna po treh urah.

Večerja mi je bila paradižnikova solata s porom in čebulo. Uspela me je, da je bila točno takšna kot jo naredi mati. Najprej sem bila zelo ponosna nase, po petnajstih minutah sem se pa spomnila zakaj ne maram mamine paradižnikove solate. Ker me začne peči zgaga zaradi čebule. Si bom zapomnila za naslednjič. Mogoče.

In ker sem smotana in se ne morem upreti sladkemu, sem pojedla preostanek torte. Bila je je samo četrtina, tko da ni bilo prehudo.

Ker sem pojedla torto, je My Fitness Pal ponovno pokazal, da sem pojedla dovolj za ta dan. Drugače bi bila pa okoli 300 kalorij v manjkotu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar