sreda, 5. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day35

Počasi izgubljam tele dneve. Predvsem v smislu štetja. Sej je fajn vedeti, da sem že 35 dna na dieti, ampak po datumu smo bili četrtega avgusta in pol me malo zmede. Všeč mi je, ker mi ni več treba gledati na koledar, kateri dan sledi, ker sem se navadila zaporedja. Mogoče imam edino problem s "kaj bom jutri jedla?". Ampak še ni prehudo.

Včeraj sem jedla solato z zeljem, rukolo, krompirjem in koruzo. Popoldne pa blitvo z pire krompirjem. Česar sem naredila toliko, da sem postala resnično lačna tik pred spanjem. Bila je ena tistih lakot, ko veš, da nimaš šans, da boš zaspal s praznim želodcem. Zato sem pojedla še eno banano in jo zalila z izdatno količino vode. Sem pa že prej se hotela vreči na finto, tako da sem spila ogromno vode. Edini efekt so bili pogosti obiski WCja.

Kile se zaenkrat ne premikajo nikamor. In ne vem točno zakaj. Možno, ker nisem telovadila. Možno, ker pojem ful manj sadja, kot sem ga na začetku. Oboje se bo z današnjim dnem spremenilo. Sicer vem in se zavedam, da je cifra na tehtnici samo cifra in da je počutje v lastnem telesu pomembnejše. Ampak priznajmo si, da je fajn videti, ko se številka manjša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar