četrtek, 13. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day43

Včeraj sem šla teči! In pretekla sem dobre tri kilometre in še par tristo metrov zraven. Čeprav Runkeeper pravi, da sem naredila 4.3 km, moram en kilometer odbiti, ker je to pot, ki sem jo prehodila. Za ogrevanje in da se malo raztegnem prej. Te tri kilometre sem pretekla v enem kosu, sicer zelooo počasi, vendar bom prišla nazaj v bivšo formo. Sicer pa tako ne tečem za hitrostne rekorde, ampak ker mi paše. Pa še špeh se topi zraven.

Kaj sem pa jedla? Če se prav spomnim, sem imela za kosilo paradižnikovo solato s fižolom in koruzo. Ko sem prišla domov sem si naredila manjše kosilo polento, zraven pa omako z bučkami, koruzo in gorčico. Ker nisem imela kakšne druge ideje.

Po teku sem pojedla skuto v katero sem narezala eno nektarino. To sicer ne paše v škrobni dan, vendar nisem imela ničesar drugega visoko beljakovinskega in res si nisem želela, da mi naslednji dan noge odpadejo.

Mogoče kdo pogreša podatke iz My fitness Pal, vendar zadnje par dni res nisem bila vestna in nisem ničesar vpisovala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar