torek, 18. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day48

Oh, dan ko lahko jem sladko. Že prejšnji dan sem se odločila, da bom za kosilo jedla sezamovo štručko in čokolado mleko. Ker mi je prav zapasalo. Pa še nostalgija na kvadrat je bila.

Za kosilo sem si naredila testenine, mislim da so bile pirine, s česnom in paradižnikom. Bilo jih je malo, tko da sem bila kasneje še zmeraj lačna, vendar sem spila dovolj vode, da ni bilo pretirane krize.

Manj sem jih pojedla zato, da sem lahko šla z dokaj praznim želodcem teči. Ker drugače ne gre. Vendar sem ponovno pretekla celotno progo, dobrih tri kilometre in pol. Je bilo pa težko. Vsaj trikrat sem se hotela ustaviti vmes. Prvo polovico sem se spodbujala z mislijo na palačinke, drugo polovico pa z mislijo na sladoled. Očitno je delovalo, ker sem tekla skoraj minuto hitreje na kilometer, kot poprej. Ni slabo. Sem bila zelo zadovoljna sama s seboj na koncu.

Kot sem že omenila, po teku sem si naredila eno debelo palačinko, ki je bila nekakšna mešanica palačinke in šmorna. Z rozinami in ko sem jo razrezala na osem kosov, sem na vsakega dala še košček čokolade. Kasneje sem si privoščila še metin sladoled. Najlepše pri vsem skupaj je to, da mi je ostalo skoraj 300 kalorij v dobrem. Vsaj tako pravi My Fitness Pal.

Počutim se odlično. In postaja mi jasno zakaj nekateri ljudem naredijo 250 selfijev dnevno. Ker danes bi jih tudi jaz najraje naredila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar