sobota, 8. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day39

Pa sem tu. Danes. Bom kar sedaj opravila, drugače spet pozabim. Škrobni dan. Opažam, da se spopadam s problemom kaj jesti. Upam, da mine čimprej.

Ker nisem vedela, kaj bi jedla, sem se odločila za sprehod do trgovine in vmes na Sitfit.si raziskala kaj lahko danes jem in si našla kakšno idejo. Odločila sem se za polento. Stvar, ki me je najbolj žalostila je, da v njo ne smem dati sira, ali da si za zraven ne smem narediti kakava. Ker to bi bilo top. Ampak pač no go. Na strani sem opazila recept za polento z rdečim fižolom in zelenjavo. Saj bi rekla, da sem si to naredila, vendar ne vem, ker nisem recepta niti pogledala. Sem pa naredila polento s fižolom in zelenjavo. In ful čilija. Bilo je odlično.

Zvečer sem si naredila rižoto s paradižnikom in bučko. In ogromno česna. Ker sem v rižoto dala natančno 24g riža, več ga nisem imela, in ker sem rižoto kuhala v veliko preveč vode za takšno količino riža, sem na koncu vanjo vsula natanko 30g polente, da se je zgostilo.

Kako vem tako natančne količine porabljene hrane. My Fitness Pal. Ker sem prejšnja dva dni od oka dodajala sestavine vanj, sem se odločila, da jih bom danes stehtala. Ker dvom in to. In danes sem z smoothiem iz nektarin in lubenico popoldne, ki ju nisem omenila, pojedla 1100 kalorij. In še zmeraj pod "ciljem". Seveda, dvom ostaja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar