četrtek, 13. december 2012

DIY smrekca

Ne vem, nekaj me je prijelo in sem se odločila, da bom imela par DIY projektov. Itak je to zdej baje in in oh in sploh ful kul.

Če tole stran bere slučajno kakšen neandertalec, ki ne ve kaj je DIY, škoda. Google it. Jaz ne bom za tebe.

No, kot nekdo, ki veliko preveč časa preživi na računalniku in s tem posledično na internetu, vidim (pre)veliko stvari, ki bi jih imela. Takoj. Zdaj. Ampak ne morem. zaradi določenih razlogov. (Beri: €) *Resno, zadnjič nismo imeli interneta dva dni in mislim, da sem imela kar nekakšno krizo. Kriza vam rečem!*

No, tako sem tudi naletela na DIY izdelke iz plute. Bolj natančno iz zamaškov iz plute. Tisti kurb, ki so preprečili kar nekaj pijanih večerov, ker se ti je preveč mudilo v trgovini in si pač pograbil prvo vino, ki se ti je zdelo cenovno ugodno, in je hkrati dajalo občutek, da ni ravno najbolj poceni, kar ga premore trgovina, in seveda, ko si ga želel odpreti pa plutast zamašek. Potem pa v jok in na drevo in vse igrače s sabo pa nikoli več dol. Nekako tako.

No, in ker sem nekdo, ki dela v gostilni, ki premore več kot 2 vini v ponudbi in vsa so zaprta na pluto, sem začela akcijo zbiranja teh zamaškov. Kakšen mesec kasneje polna vrečka plutastih zamaškov, katerih slika ne obstaja, ker jih nisem slikala, in se prelena, da bi jih sedaj.

Tokratno rundo sem se odločila za smreko. Ker je pač december. In ker jo rabimo. Imamo lučke, nimamo smreke.

Potrebuješ:

  • plutaste zamaške
  • podstavek
  • pištolo za vroče lepljenje in vložke
  • dekoracijo


Nato pa začneš. En kup potrpežljivosti in en kup domišljije. Pa gre. In čim manj ocd, ker potem delo traja tudi do 2x dlje. 




Tako nekako. Limaš plutaste zamaške, da nekako formirajo obliko smreke. In vmes ne poskušaš zaganjati panike, ker ni vse geometrijsko natančno in seveda paziš, da ne dobiš vročega silikona, na kakšen del telesa, ker boli kot svinja. Resnično.

In končni izdelek: 


To je to.






Ni komentarjev:

Objavite komentar