petek, 15. februar 2013

Twitter #2

Dejansko mi je dolgčas brez njega. Ampak se zaposlim. Malo mi je smešno, ko hočem kaj twitnati in vzamem telefon v roke in potem se spomnim.

Največji dolgčas je itak na pavzah na šihtu, ko ne vem kaj bi delala. Mogoče si spet prenesem Angry Birds.

Ugotavljam tudi, da imam veliko za povedati. Od tega je 90% neumnosti in popolnoma nerelavantnih informacij.

Ugotovila sem tudi, da hujšanje precej negativno vpliva na mojo menstruacijo. Predvsem na bolečino, ki mi jo povzroča. Pred 3 meseci sem shujšala za 5 kg in takrat me je bolelo kot svinja. Nato sem se zredila za 1 kg in me zopet ni bolelo. Ta mesec sem shujšala za 2 kg in me zopet boli ko svinja. In klejem vse prednike in dejstvo, da sem ženska. Čeprav se zavedam, da obstajajo ženske, ki jih boli še veliko bolj kot mene in si ne predstavljam, kaj bi bilo, če bi bila na njihovem mestu. Verjetno bi kar umrla.

Odločila sem se tudi, da bom nehala kaditi. Predvsem zato, da mi na pavzah ne bo dolgčas. Precej neumen razlog, ampak bolje kot nič.

Hrana je zakon! S sodelavcem se strinjama, da je boljša kot sex.

Očitno me nekaj ljudi na Twitterju pogreša. Ampak najprej se moram skupaj sestaviti. Pomesti stvari pred svojimi vrati. Postimati stvari v svoji glavi. In najpomembneje, napisati diplomo. Potem pa pridem nazaj. Definitivno.

Če že druga ne bo razlog, da pridem nazaj, bo gotovo dejstvo, da sledim ljudem, ki so super awesome in mi omogoča, da te ljudi spoznam in ugotovim, da so tudi v RL super awesome.

Ni komentarjev:

Objavite komentar