torek, 26. februar 2013

DIY verižica

Ali pa ogrlica, ne vem natančno kako se tem rečem reče. Nakita načeloma niti ne nosim, ampak kakšno izjemo lahko naredim. Sploh če sem to verižico sama naredila in sploh, če je v sklopu načrtovanega DIY projekta, ki ga delam to leto. 

Za drugi del projekta moram sicer še izgubiti kakšen kilogram ali dva ali deset, potem se bom pa lotila zadeve. Lahko pa povem, da imam v načrtu si izdelati oblekico na temo Doctor Who. Izrisala sem jo že, vendar brez detajlov, ti še pridejo na vrsto, ko jih dobim v glavo. Seveda me bo kolegica ubila, ko bo videla kako sem zadeve zakomplicirala, ker nekaj stvari imam že v glavi in verjamem, da zadeve ne bo lahko skupaj spraviti. Ampak ko si nekaj zabijem v glavo, potem bom to dobila.

Torej na uh mi je prišlo, da obstaja Fimo masa s katero lahko izdeluješ vse živo in mrtvo, samo spreten moraš biti. Pa sem rekla, zakaj ne. In v največji burji odpeketala v trgovino. In žur se je lahko začel. Modeliranje mi je vzelo okoli tri ure, in če ne bi vmes še pogruntavala kako dejansko stvar narediti in delala popravke, bi trajalo verjetno manj.

Potrebujemo:

- Fimo masa
- Verižico
- Stvari za izdelovanje verižice, katerim ne vem kako se reče. Prodajalke v hobby art trgovinah so itak kronično prijazne in z veseljem pomagajo in povedo kako in kaj, če vprašate.
- Nož, šivanke, raven šraufenciger
- Peki papir
- Potrpežljivost, spretnost

Fimo maso se dobi v bloku približno  5x5x1 centimeter in nato jo z gnetenjem zmehčamo in oblikujemo po želji.


Prvi poskus oblikovanja obeska, ki se je izjalovil, ker sem nesposobna simetrično oblikovati s prosto roko.


Papir za peko je dovolj hvaležna stvar, ki jo lahko uporabimo za pripomoček. Model, ki sem ga izrisala.


Ponovno oblikovan kos Fimo mase.


Fimo masa izrezana. Jaz sem si pomagala z najbolj ostrim nožem, ki sem ga našla v stanovanju in s šivanko.



Detajli


Črke so se izkazale za precejšen problem. Ampak mi je nekako uspelo.


Dodatni detajli.


Na spletu sem sicer videla, da luknje izdolbejo v Fimo maso tako, da pritiskaš in jo potolčeš noter. Po prvem "oknu" sem ugotovila, da tako ne bo šlo, saj mi je izkrivilo model in je postal tako wibbly-wobbly in potem sem ga morala ravnati. Zato sem odvečno maso izrezala iz modela in nato poravnala.


Še več detajlov: Okna, napis, ključavnica.




Ker sem bolj počasne narave in se učim na lastnih napakah, ki jih opazim prepozno, sem dodatno naredila še luč nad T.A.R.D.I.S.om. Ampak sem se danes potolažila, ker sedaj pride super.


Štirje dodatni okraski, da verižica ne bo prazna.


Stvari za oblikovanje verižice.


Končna verižica. Narejena kar iz celega metra verižice. Seveda sem morala improvizirati, ker se mi ni sanjalo, kako narediti, da bi tiste štiri "gumbke" obdržala na mestu. Ampak je izpadlo dobro.



In za tiste, ki ne poznajo Doctor Who in T.A.R.D.I.S. *shame on you!!!!* Takšen je pravi T.A.R.D.I.S.:
Seveda sem tudi prepozno opazila, da pri štetju "oken" nisem bila najbolj natančna in jih je na mojem obesku tako samo 6 namesto 8. Ampak s šestimi pride tako bolj simetričen. Naslednji bo pa z osmimi. Obljubim.









Ni komentarjev:

Objavite komentar