četrtek, 28. februar 2013

Polnoletnost

Odkar delam v gostilni opažam tredn med mladimi, da ne nosijo osebnih dokumentov.

Kar načeloma ni problem dokler si ne naročijo alkohola.

Saj je možno, da si ravno prilezli čez magično 18 ampak večina jih itak zgleda kot, da so prilezli iz plenic.

In ne moreš druga pričakovati, kot da te bom vprašala za osebno.

In potem pridejo izgovori. Tisoč in enega sem že slišala. Od tega, da je denarnico pozabil doma *kako boš potem račun plačal* do tega, da je ziher 18, čeprav mu ne izgleda. In še kakšen banalni, ki se ga zdle ne morem spomniti.

Danes so mi trije fantje rekli, da so s stricem. Kot da meni to kaj pomeni, čisto nič.

Nekatere napake se je dobro naučiti od drugih. Ker jaz pač nimam želje plačevati svoje kazni 1000€ in po možnost še kazni delodajalca, ki verjetno ni ravno nizka.

Opazila sem tudi, da ko fantom rečeš za dokument, ti enostavno potegnejo denarnico iz žepa in ti ga pokažejo *dokument, namreč*. Medtem ko punce ponavadi naredijo iz tega celo dramo in se glasno pritožujejo, in ti namenijo poglede, ki jasno nakazujejo, da so mnenja, da sem neumna. Ampak me ne gane kaj preveč. Mislim, da je 1000€ dovolj dobra motivacija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar