nedelja, 13. september 2015

Sex me up, Scotty #day72

Jaz verjamem vase in vem, da si bom nekoč skuhala popolne polnozrnate testenine, vendar to ni bilo ta dan. Tokrat so bile premalo kuhane. Ker sem jih pozabila probati, preden sem vodo stran zlila.

Vsaj zelenjava, ki je bila zraven je bila odlična in je malo pripomogla k temu, da je bilo kosilo sprejemljivo.

Popoldne sem šla malo hodit, no oblekala sem se za teči, ker kaj vem, kaj me prime kje na pol poti. Vendar sem tokrat celotno pot prehodila in še v en hrib sem zlezla po stopnicah, tako da ni bilo prehude drame, ker nisem nič tekla.

Zvečer sem bila potem lačna kot da 5 dni ne bi jedla, pa sem malo pretiravala s pico in nato še tortico. Ups. Ampak dobra stran je, da sedaj nimam več pic in jih nekaj časa ne bom več jedla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar