petek, 4. september 2015

Sex me up, Scotty #day65

Glede na razmere doma, je včerajšnji dan minil brez večjih pretresov.

Mati je skuhala pašto z zelenjavo, kasneje sem jo nagradila z tortico. Za večerjo sem kupila jaffa tortico in nutella banana tortico. Obe sta bile neverjetno sladke, ampak sem preživela. Seveda nisem obeh pojedla sama, ampak sem ju dala na pol, tko da sem polovico vsake pojedla.

Popoldne sem bila pri sestri, ker se je pohvalila, da ima ogromno bazilike in sem jo šla oropati. Po pravici povedano, je bil pogled na njeno baziliko dosti žalosten, ker je pustila, da ji je vsa bazilika šla v cvet. Res žalostno. Seveda sem nekako jaz kriva, da se je to zgodilo, ker ji nisem povedala, da je treba cvetove stran poščipat. Kasneje mi je naredila še predavanje o Savini Atai in dan je bil popoln.

Ni komentarjev:

Objavite komentar