petek, 4. september 2015

Sex me up, Scotty #day64

Drugi dan doma in že prva težava. Mati in sestra sta si zamislili, da gremo jesti v gostilno.

Problem je bil, ker bi lahko jedla riž, krompir in stročnice. Samo škrob. Seveda smo se skregali, ker se mi zdi neumno, iti v gostilno in si naročiti samo krompir ali rižoto. Na koncu sem seveda šla, ker se mi ni dalo poslušati teženja.

Naročila sem si pohane šampinjone s prilogo, ki je bila seveda pomfri, in solato. Če sem mislila, da me bodo pustili pri miru, sem se seveda zmotila. Sestra je bila nekaj let nazaj precej neuspešno na ločevalni dieti in je o mojem izboru imela kar nekaj stvari za povedati. Najbolj me je presenetilo, da je ni motilo to, da so tako gobe kot pomfri pečeni v 10l olja, kar seveda ni niti blizu konceptu zdrave hrane. Motilo jo je to, da so gobe povaljane v jajcih, moki in drobtinah. Ker te sestavine niso škrobne. Obraz-stena. Na koncu se je potolažila, da je to nadomestilo za kruh.

Za večerjo sem si nato naredila tisti riž, s paradižnikom in baziliko, in je bilo prav fino.

Ni komentarjev:

Objavite komentar