petek, 4. september 2015

Sex me up, Scotty #day63

Sprejela sem pogumno odločitev in sem šla domov domov. Zakaj pogumno? Ker moji mami razložiti, kaj jesti kateri dan je huje od kvantne fizike. Od danes naprej si kuham sama.

V torek na mojem potovanja iz Gorice do Celja, sem se ustavila v Ljubljani in sem si privoščila kitajsko hrano.

Najbolje od vsega je bilo, da sem lahko, ker je bil beljakovinski dan, privoščila pekočo juho. Ta del mi je bil najbolj všeč, ker mi je ta juha osebno nekaj najboljšega kar se da dobiti v kitajski restavraciji.

Po juhi sem nadaljevala s piščancem v zelenjavi in z arašidi. Mislim, da se zadevi reče piščanec Gong Bao. Jed toplo priporočam, ker je res dobra, čeprav tistim, ki ne marajo pikantne hrane ne bo všeč. Vendar obljubim, da ne peče preveč. Ravno dovolj, da ti odpre sinuse.

Priloga je seveda njihov riž, ki sem si ga prisparala, da sem ga imela za naslednji dan.

Zvečer sem šla v Celju še na kebab, ker ni čisto po dieti, vendar nič hudega. Je prav noro pasal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar