četrtek, 6. avgust 2015

Sex me up, Scotty #day36

Insanity max 30. Noge mi bodo odpadle zaradi njega. Najmanj. Zanimivo, mi je da 30 minut kar hitro mine. Vsaj nekaj. In koordinacija. Te sploh ni. Kako so oni na posnetku sposobni v različne smeri premikati okončine mi tudi ni jasno. Moje okončine so delale vse drugo, sam tisto ne kar bi mogle. In ko sem se osredotočila, so noge delale prav, roke pa kr neki. Ali obratno. Komedija. In ta problem imam jaz. Jaz, ki sem dobila najmanj 10 pohval od gejev, kako dobro plešem. Svašta. Upam, da bo čez čas tudi koordinacija prišla za menoj.

Priznam tudi, da nisem delala normalne vadbe, ampak tisto prilagojeno. No, začela sem z normalno vadbo, pol ko nisem več mogla usklajevati gibov rok in nog sem prešla na prulagojeno. Je malo počasnejša, ampak mi je vsaj polovico vaj uspelo narediti. In tam imajo še eno, ki se ji reče "samomorilski burpee". In res je samomorilska. Sploh če nimaš pod nogami prave površine za telovaditi in ti podloga za vadbo drsi sem in tja, in še ko imaš potne roke, ki ti drsijo na podlagi. Ko sem tretjič skoraj predstavila obraz tlem, sem se ji odpovedala. Ampak sem nadaljevala prejšnjo vajo, da nisem bila pri miru. Prvi Max out sem naredila pri 7 minutah in 44 sekund. Če sem prav razumela, je to ko ne moreš več in si privoščiš pavzo. Vse nadaljnje pavze sem imela takrat ko so bile nacrtovane. Kar dobro, se mi zdi.

Jedla sem testenine v omaki, po vadbi sem pojedla pizzo, kasneje pa še 100g Domaćice. Vmes pa sadje.

In obvezno se moram nehat tehtati vsak dan. Ker že malo meji na obsesijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar