sobota, 18. julij 2015

Sex me up, Scotty #day17

Naj najprej razložim včerajšnji post. Nisem obupala, dan na katerega se je post nanašal je vi sadno zelenjavni in po resnici povedano se ni kaj dosti ali drastičnega dogajalo. Jedla sem ves dan ko kreten, različno sadje - ne v enem obroku, in cvetačo z drobtinami. Telovadila na ta dan nisem, ker nikoli ne. In to je to. Poleg tega je bilo vroče in nisem mogla razmišljati pol minute naprej. Kje, da bi en konkreten post skupaj spravila.

Medtem, ko včeraj je bil beljakovinski dan. Naredila sem si nekakšen hamburger iz polnozrnate štručke, piščančjega zrezka, solate in paradajza. Popoldne sem izkoristila odprto restavracijo, kjer so mi ostanke piščančjega mesa popekli na žaru, zraven dodali še zelenjavo na žaru, in vse skupaj postregli na posteljici iz rukole in pretresli s sirom. In bilo je odlično. Zvečer okoli desetih sem si naredila še solato z rukolo in zeljem, ki mi jo je uspelo zajebat, samo ne vem točno kje. Preveč vode, premalo soli, preveč kisa. Kar nek čuden okus je imela. Sem vseeno pojedla, ker stran pa ne bomo metal.

Včeraj je bil tudi dan tehtanja. Po pravici povedano, sem z velikimi upi stopila na tehtnico in z grenkim razočaranjem stopila dol. Pol kilograma manj. Verjetno se telo navaja počasi na način prehrane in bo šlo sedaj počasneje dol. Po kratkem razmisleku *celodnevnem* se prišla do ugotovitve, da mi je bolje, če težo izgubljam postopoma, pol kile po pol kile, kot pa naenkrat ful, ker bo vse skupaj za telo manjši šok. Verjetno. Al neki. Nekako se moram potolažiti. Čeprav se mi zdi, da sem opazila razliko in se mi je telo preoblikovalo. Se mi zdi.

p.s. No, sedaj me je @tanci82 na Twitterju spomnila, da je dobro, da gre tako "malo" dol, ker kasneje ne bo jo-jo efekta. Tega si pa res ne želim. Ampak več o njem, kdaj drugič.

1 komentar:

  1. Kakšn zakon popoldanski obrok (piščanec + zelenjava na žaru), jst živim za to. :D Kar pa se izgubljanja kil tiče - bolj si v formi, težje bo šlo dol, ampak definitivno je bolje hujšat počasi kot pa hitro. Se tudi prej privadiš na "novo" telo oziroma ni tako velik šok.

    OdgovoriIzbriši