torek, 21. julij 2015

Cheesecake z gozdnimi sadeži #recept

Bom z vami delila en hiter recept za cheesecake, ki sem jo naredila danes, in je enostavno čudovita.
Najlepše pri tej torti je, da ne zahteva nobenega pečenja, kar pomeni, da nam je vročina pečice prišparana.
Vse mere so od oka, ker nisem nič tehtala. Pride mase dovolj za 18 cm obroč.
Podlaga:
- Približno polovico Granche reale keksov. Jaz sem uporabila čokoladne, lahko pa tudi navadne.
- Približno 70g margarine.
Margarino stopiš, kekse zdrobiš. Nato oboje dobro skupaj zmešaš. Mešanico pretreseš v obroč. Jaz sem na dno svojega položila peki papir, da se mi ne bi sprijelo. Daš v hladilnik.
Krema:
- Vrečka zamrznjenih gozdnih sadežev.
- 0,5 l smetane za stepanje.
- Ena navadna Philadelphia. Uporabila sem samo polovico posodice.
- Marscapone.
Najprej sem zunaj pustila gozdne sadeže, da so se odtalili. Smetano sem imela kakšno uro v zamrzovalniku, preden sem jo stepla. Vanjo sem dodala 3 žličke sladkorja. Stepeš.
V drugi posodi sem postopoma mešala polovico Philadelphia in stepeno smetano. Ko sem skupaj zmešala vso stepeno smetano in Philadelphio sem dodala še dve čajni žlički Marscaponeja in z žlico premešala maso. Čisto na koncu sem dodala polovico odtaljenih gozdnih sadežev in ponovno premešala z žlico. Tisto za slaščičarje, bolj lopatka kot žlica.
Preostale gozdne sadeže sem položila na dno cheesecake-a. Večje po potrebi narezala. Nato sem kremo nanesla na sadeže. Porabila sem vso, in je prišla ravno do vrha.
Torto sem dala v zamrzovalnik, da se ohladi.
In to je to. Če kaj ni jasno pa kar vprašat. Slike ne obstajajo, ker moja hrana pogosto ni fotogenična.
Ah ja, čas? Približno pol ure, da jo narediš. In dve uri, da se ohladi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar