petek, 28. marec 2014

Sex me up, Scotty!

Tek. Danes prvič po dveh mesecih.

Mislim, da mi je šlo dobro. Predvsem mi je pa pasalo. Runkeeper pravi, da sem tekla slabih 3.64 km od česar moram odšteti 500 m, ki sem jih porabila od doma do kolesarske steze, kjer sem začela teči. Uspelo mi je držati utrip, okoli 150 u/m (udarcev na minuto, verjetno je kakšna bolj pravilna oznaka, ma se mi je ne da iskati), hkrati sem pa ugotovila, da je s takšnim tempom teči je-ba. Ne vem, če se zavedate ampak to je res počasen tempo, nikamor ne greš. In vsi te prehitevajo. In tečejo ful hitreje od tebe. Mogoče je pa ura pokvarjena in je narobe kazala? Runkeeper tudi pravi, da sem povprečno tekla 10 km/h, kar je malo hitreje od hoje. Mogoče pa še to ne.

Od tistih 3 km lahko še odštejem 300 m, ki sem jih prehodila, ker res nisem mogla več in da sem se nadihala svežega zraka. Tako da pod črto, pretečenih 2700 m se mi zdi kar dobro.

Sedaj bo pa potrebno to izboljšati. Precej.


Ni komentarjev:

Objavite komentar